Tilstandsgrad | Beskrivelse |
---|---|
Middels slitasje (Grad C) | Normal slitasje etter daglig bruk av Utstyret. Ingen fysiske eller funksjonelle skader. |
Skadet (Grad D) | Kosmetisk skade på varene, inkludert, men ikke begrenset til, hakk, riper og bulker og/eller funksjonsfeil. |
Betydelig skadet (Grad E) | Betydelige kosmetiske eller funksjonelle skader som gjør at Utstyret ikke kan repareres uten betydelige økonomiske kostnader, betydelige funksjonsfeil, og/eller mangelfull deaktivering av eventuelle sikkerhetsfunksjoner (inkludert, men ikke begrenset til, brukerinnstilt passord, passordkode, mønster, biometrisk sikkerhet eller fjernstyrte beskyttelsesfunksjoner som "finn min iPhone"). |
Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og reparasjoner i Leieperioden dersom du ikke har valgt en av trygghetspakkene i punkt 2 og 3:
Gebyrer ved tilbakelevering:
Modell | Gebyr - Grad C | Gebyr - Grad D | Gebyr - Grad E |
---|---|---|---|
iPhone 15 Pro og Pro Max | 0 kr | 1 457 kr | 3 217 kr |
iPhone 15 | 0 kr | 918 kr | 2 875 kr |
iPhone 14 Pro og Pro Max | 0 kr | 1 143 kr | 2 345 kr |
iPhone 14 | 0 kr | 819 kr | 2 056 kr |
iPhone 13 Pro og Pro Max | 0 kr | 956 kr | 1 978 kr |
iPhone 13 | 0 kr | 712 kr | 1 943 kr |
Gebyrer ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):
Reparasjonstype | Gebyr |
---|---|
Skjermbytte foran (første reparasjon) | 2 500 kr |
Skjermbytte foran (andre reparasjon) | 3 500 kr |
All annen reparasjon | 2 367 kr |
Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.
Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. Utover dette vil Kunden belastes faktiske kostnader tilknyttet reparasjon.
Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og ved reparasjoner i Leieperioden dersom du har valgt trygghetspakken "Trygg skjerm":
Gebyr ved tilbakelevering (avhengig av iPhone-modell):
Tilstandsgrad | Gebyr |
---|---|
Grad D og E | Halvparten av det gjeldende gebyret for modellen, basert på tilstandsgraden ved tilbakelevering, som spesifisert i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved tilbakelevering" |
Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):
Type reparasjon | Gebyr |
---|---|
Skjermbytte foran (første reparasjon) | 500 kr |
Skjermbytte foran (andre reparasjon) | 1 000 kr |
All annen reparasjon | 2 367 kr |
Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.
Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. For reparasjoner utover dette gjelder prisene beskrevet i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden".
Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og ved reparasjoner i Leieperioden dersom du har valgt trygghetspakken "Helt trygg":
Gebyr ved tilbakelevering (avhengig av iPhone-modell):
Tilstandsgrad | Gebyr |
---|---|
Grad D og E | 0 kr |
Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):
Type reparasjon | Gebyr |
---|---|
Alle typer reparasjoner | 0 kr |
Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.
Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. For reparasjoner utover dette gjelder prisene beskrevet i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden".
Følgende generelle begrensninger gjelder for punkt 1, 2 og 3 over, uavhengig av om du har valgt trygghetspakke eller ikke:
Generelle begrensninger |
---|
- Tyveri og øvrige forhold hvor Utstyret ikke tilbakeleveres til avtalt tid, eller dersom Utstyret er totalskadet og ikke kan repareres* |
- Krav der du ikke har tatt rimelige forholdsregler for å beskytte Utstyret etter Vilkårene i punkt 5, for eksempel skader som følge av uhell der et deksel og skjermbeskytter ikke var brukt på Utstyret |
- Reparasjonskostnader for slitasje, bruksskader og kosmetiske skader på Utstyret som ikke hindrer Utstyret i å fungere normalt |
- Ved mistanke om villet skade på Utstyret og andre former for svindel |
- Ved skader/uhell som skjer når du er i betalingsmislighold for leien av Utstyret |
*Dersom Utstyret ikke tilbakeleveres til avtalt tid eller er totalskadet og ikke kan repareres, vil vi søke tapet vårt erstattet i henhold til Vilkårene punkt 11.
Gebyrene oppgitt i dette vedlegget gjelder kun for reparasjoner som utføres gjennom Redoit. Dersom du ønsker å bruke andre reparatører til å utbedre skader, kreves det at du får vår godkjenning på forhånd. Det vil bare være aktuelt for oss å godkjenne reparasjon hos Apple-sertifiserte reparatører. Dersom du ønsker å benytte selvvalgt Apple-sertifisert reparatør, må du informere oss i forkant, og reparasjon kan ikke startes før du eventuelt har mottatt vår aksept.
Vi forbeholder oss retten til å justere gebyrsatsene i dette vedlegget den 1. januar hvert år, i tråd med endringer i konsumprisindeksen fra det foregående året. Enhver endring vil ha virkning fremover og gjelde for skader/uhell som inntreffer etter justeringsdatoen. Oppdaterte gebyrer vil være tilgjengelige på vår hjemmeside eller på den innloggede siden.
Dette er et vedlegg til Se fullstendige vilkår
© 2024 Redoit · All rights reserved