Denne nettsiden bruker informasjonskapsler
Vi bruker informasjonskapsler for å tilpasse innhold og annonser, for å tilby sosiale medier-funksjoner og for å analysere trafikken vår. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre partnere innen sosiale medier, annonsering og analyse som kan kombinere den med annen informasjon du har gitt dem eller som de har samlet fra din bruk av tjenestene deres.
Tilpass
/
Trygghetspakker

Vedlegg 1

Tilstandsgrad, gebyrer, og trygghetspakker

TilstandsgradBeskrivelse
Middels slitasje (Grad C)Normal slitasje etter daglig bruk av Utstyret. Ingen fysiske eller funksjonelle skader.
Skadet (Grad D)Kosmetisk skade på varene, inkludert, men ikke begrenset til, hakk, riper og bulker og/eller funksjonsfeil.
Betydelig skadet (Grad E)Betydelige kosmetiske eller funksjonelle skader som gjør at Utstyret ikke kan repareres uten betydelige økonomiske kostnader, betydelige funksjonsfeil, og/eller mangelfull deaktivering av eventuelle sikkerhetsfunksjoner (inkludert, men ikke begrenset til, brukerinnstilt passord, passordkode, mønster, biometrisk sikkerhet eller fjernstyrte beskyttelsesfunksjoner som "finn min iPhone").

1. Ingen Trygghetspakke

Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og reparasjoner i Leieperioden dersom du ikke har valgt en av trygghetspakkene i punkt 2 og 3:

Gebyrer ved tilbakelevering:

ModellGebyr - Grad CGebyr - Grad DGebyr - Grad E
iPhone 15 Pro og Pro Max0 kr1 457 kr3 217 kr
iPhone 150 kr918 kr2 875 kr
iPhone 14 Pro og Pro Max0 kr1 143 kr2 345 kr
iPhone 140 kr819 kr2 056 kr
iPhone 13 Pro og Pro Max0 kr956 kr1 978 kr
iPhone 130 kr712 kr1 943 kr

Gebyrer ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):

ReparasjonstypeGebyr
Skjermbytte foran (første reparasjon)2 500 kr
Skjermbytte foran (andre reparasjon)3 500 kr
All annen reparasjon2 367 kr

Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.

Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. Utover dette vil Kunden belastes faktiske kostnader tilknyttet reparasjon.

2. Trygghetspakke – "Trygg skjerm"

Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og ved reparasjoner i Leieperioden dersom du har valgt trygghetspakken "Trygg skjerm":

Gebyr ved tilbakelevering (avhengig av iPhone-modell):

TilstandsgradGebyr
Grad D og EHalvparten av det gjeldende gebyret for modellen, basert på tilstandsgraden ved tilbakelevering, som spesifisert i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved tilbakelevering"

Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):

Type reparasjonGebyr
Skjermbytte foran (første reparasjon)500 kr
Skjermbytte foran (andre reparasjon)1 000 kr
All annen reparasjon2 367 kr

Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.

Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. For reparasjoner utover dette gjelder prisene beskrevet i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden".

3. Trygghetspakke – "Helt trygg"

Følgende gebyrer gjelder ved tilbakelevering etter endt Leieperiode og ved reparasjoner i Leieperioden dersom du har valgt trygghetspakken "Helt trygg":

Gebyr ved tilbakelevering (avhengig av iPhone-modell):

TilstandsgradGebyr
Grad D og E0 kr

Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden (gjelder alle iPhone-modeller):

Type reparasjonGebyr
Alle typer reparasjoner0 kr

Det tilbys låne-enhet i reparasjonstiden uten ekstra omkostninger.

Begrensning: Maksimalt én reparasjon hver 18. måned. For reparasjoner utover dette gjelder prisene beskrevet i punkt 1 Ingen Trygghetspakke under "Gebyr ved reparasjoner i Leieperioden".

4. Hvilke forhold er ikke dekket?

Følgende generelle begrensninger gjelder for punkt 1, 2 og 3 over, uavhengig av om du har valgt trygghetspakke eller ikke:

Generelle begrensninger
- Tyveri og øvrige forhold hvor Utstyret ikke tilbakeleveres til avtalt tid, eller dersom Utstyret er totalskadet og ikke kan repareres*
- Krav der du ikke har tatt rimelige forholdsregler for å beskytte Utstyret etter Vilkårene i punkt 5, for eksempel skader som følge av uhell der et deksel og skjermbeskytter ikke var brukt på Utstyret
- Reparasjonskostnader for slitasje, bruksskader og kosmetiske skader på Utstyret som ikke hindrer Utstyret i å fungere normalt
- Ved mistanke om villet skade på Utstyret og andre former for svindel
- Ved skader/uhell som skjer når du er i betalingsmislighold for leien av Utstyret

*Dersom Utstyret ikke tilbakeleveres til avtalt tid eller er totalskadet og ikke kan repareres, vil vi søke tapet vårt erstattet i henhold til Vilkårene punkt 11.

5. Reparasjon gjennom Redoit

Gebyrene oppgitt i dette vedlegget gjelder kun for reparasjoner som utføres gjennom Redoit. Dersom du ønsker å bruke andre reparatører til å utbedre skader, kreves det at du får vår godkjenning på forhånd. Det vil bare være aktuelt for oss å godkjenne reparasjon hos Apple-sertifiserte reparatører. Dersom du ønsker å benytte selvvalgt Apple-sertifisert reparatør, må du informere oss i forkant, og reparasjon kan ikke startes før du eventuelt har mottatt vår aksept.

6. Inflasjonsjustering av gebyrsatser

Vi forbeholder oss retten til å justere gebyrsatsene i dette vedlegget den 1. januar hvert år, i tråd med endringer i konsumprisindeksen fra det foregående året. Enhver endring vil ha virkning fremover og gjelde for skader/uhell som inntreffer etter justeringsdatoen. Oppdaterte gebyrer vil være tilgjengelige på vår hjemmeside eller på den innloggede siden.

Dette er et vedlegg til Se fullstendige vilkår

© 2024 Redoit · All rights reserved